مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-17ورزشي

مهاجرت نخبه های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می گردد


رییس فدراسیون تکواندو درباره موضوع مهاجرت نخبه های ورزشی گفت: مسائل مختلفی در این اتفاقات دخیل هستند و بخش بزرگی از آن به مدیریت ضعیف باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع تکواندوی زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت مهاجرت نخبگان اظهار کرد: موضوع مهاجرت در دیگر حوزه ها چندان برای مردم ملموس نیست، اما در بُعد ورزشی بازتاب های متعددی به دنبال دارد.

رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مهاجرت نخبگان دلایل مختلفی دارد، گفت: این موضوع علل مختلفی دارد که بخشی از آن به نوع مدیریت و کمبود بودجه باز می گردد که در برخی مواقع موجب می شود نخبگان را به صورت عام به ویژه ورزشکاران را از دست بدهیم، در حالی که برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان ورزشی می توانیم با مدیریت بهتر آنان را در کشورمان حفظ کنیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های فدراسیون تکواندو اشاره کرد و افزود: طی 2 سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر مسابقات و برنامه های فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد ولی از اواخر سال گذشته امور دوباره از سر گرفته شد.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه های انجام شده و پیش روی فدراسیون تکواندو تصریح کرد: تیم های اعزامی طی 2 هفته آینده نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت نخبه های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می گردد

مهاجرت نخبه های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می گردد