مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-16سياسي

عبدی: اسراییل برای نبرد در سه جبهه آماده می شود


کارشناسان مسائل سیاسی و فلسطین تأکید کردند که دستگاه ترور اسراییل بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده شیرین ابوعاقله خبرنگار مطرح شبکه تلویزیونی الجزیره را به شهادت رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست مجازی بررسی آخرین تحولات در سرزمین های اشغالی به همت واحد سیاسی (نجوا) مصاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجازی علی عبدی کارشناس مسائل فلسطین و سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: اتفاقات فلسطین در دو ماه اخیر نه تنها در صدر اخبار منطقه، بلکه در کانون توجه بسیاری از مردم و رسانه های جهان قرار گرفته است.

وی گفت: اوضاع سرزمین های اشغالی به حدی برای صهیونیست ها پیچیده و بغرنج شده که شاید نتوان به این زودی درباره تحولات احتمالی در آینده نظر قطعی داد.

این نویسنده و پژوهشگر با اعلام این مطلب که ماجراهای امروز در فلسطین اشغالی را می توان از دو بُعد مورد ارزیابی قرار داد، بیان داشت: برخی از تحولات امروز در فلسطین ریشه در رخدادهای پس از انتفاضه در کرانه باختری، ماجراهای محله شیخ جراح و نبرد سیف القدس دارد که از سال گذشته تا کنون ادامه پیدا کرده است.

عبدی اضافه کرد: تحولات دوماه اخیر از ماه رمضان تا کنون نیز در جای خود به عنوان ابعاد جدید وقایع این روزهای فلسطین قابل بررسی و تأمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدی: اسراییل برای نبرد در سه جبهه آماده می شود

عبدی: اسراییل برای نبرد در سه جبهه آماده می شود