مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-16اجتماعي

تقویت آموزش های تخصصی برای شوراها و دهیاران استان ضروری است


رییس شورای اسلامی استان زنجان گفت: آموزش های شوراها یک ضعف است ودر این میان تقویت آموزش های تخصصی برای شوراها و دهیاران و شهرداران استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر عابدینی در جلسه مشترک اعضای شورای استان زنجان با مدیران کل امور شهری و روستایی استانداری برگزار شد، گفت: امیدواریم مسئولان با خوشبینی شوراها را همراهی نمایند.

وی از نبود و کمبود اعتبارات در شوراهای فرادست، نبود امکانات و حتی نبود محل برگزاری جلسات گلایه نمود.

رییس شورای اسلامی استان زنجان، به مشکلات مربوط به اینترنت، آب شرب، محیط زیست و منابع طبیعی در روستاها اشاره کرد و افزود: اعتبارات دهیاری ها برای رفع نیازها پاسخگو نیست و متاسفانه همین اعتبار و امکانات اندک نیز در اختیار بخشداری ها قرار می گیرد که این تخلفی آشکار است.

عابدینی همچنین از اقدامات سلیقه ای مدیران در جهاد کشاورزی در تخصیص کود و تسهیلات انتقاد کرد، ادامه داد: عواید حاصل از بهره برداری معادن به استان بازگرداند شود و متاسفانه عواید معادن به شهرستانها تخصیص نیافته است.

رییس شورای اسلامی استان زنجان، همچنین با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در روستاها اظهار کرد: متاسفانه بنیاد مسکن رقم های هنگفتی برای نوسازی مسکن از مردم دریافت می کند، همچنین به جای اقدامات اقتصادی در آسفالت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آموزش های تخصصی برای شوراها و دهیاران استان ضروری است

تقویت آموزش های تخصصی برای شوراها و دهیاران استان ضروری است