مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-16اقتصادي

امکان تست درایور کامیون های جدید در نمایشگاه خودرو تهران


علاقمندان برای ثبت نام تست درایو می توانند به غرفه F در سالن A5 مراجعه و برای حضور در تست درایو ملاقات با این کشنده ثبت نام کنند.

- لمس امکانات، توانایی های فنی و عملکرد یک محصول بخصوص در حوزه خودروهای تجاری با مطالعه کاتالوگ، آنگونه که باید شما را با هویت واقعی آن آشنا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، شرکت شایان دیزل به عنوان شگفتانه بزرگترین رویداد خودرویی کشور و برای تغییر روش آشنایی مشتریان با کشنده دافران H7 به دلیل اطمینان بالا به توانمندی های این محصول برای نخستین بار امکان رانندگی و ملاقات با این کشنده در فضای اختصاصی تست درایو را در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران فراهم کرده است.

مسعود افشاری؛ مدیرعامل شرکت شایان یدک در زمینه برنامه تست درایو کشنده تولیدی شایان دیزل گفت: کشنده دافران H7 تنها کشنده مونتاژ داخل دارای تمامی تأییدیه ها و استانداردهای 85 گانه اتحادیه اروپا در کشور است که از امکانات روز اروپایی بهره می برد و به همین دلیل با اطمینان بالایی که به عملکرد این محصول داشتیم، در فضایی به وسعت 3000 متر مربع در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران امکان تست درایو این خودرو با حضور رانندگان پایه یک و همچنین متخصصان فنی برای راهنمایی بازدیدکنندگان را فراهم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تست درایور کامیون های جدید در نمایشگاه خودرو تهران

امکان تست درایور کامیون های جدید در نمایشگاه خودرو تهران