مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-15سياسي

حضور مجمع ناشران دفاع مقدس با 900 اثر در نمایشگاه کتاب


مجمع ناشران دفاع مقدس قریب به 900 عنوان کتاب را با خود به این دوره از نمایشگاه آورده که می توان گفت از بین این کتب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، در حاشیه سی و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1401، شهریار امینیان رییس مجمع ناشران دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، برای دقایقی با ما هم کلام شد که در ادامه بخش هایی از این گفت وگو را خواهید خواند.

حضور مجمع با 900 عنوان کتاب در نمایشگاه شهریار امینیان در ابتدا در مورد خدمات و محتوای ارائه شده از سوی مجمع ناشران دفاع مقدس در سی و سوممین دوره نمایشگاه کتاب برای علاقه مندان گفت: مجمع ناشران پس از یک دهه فعالیت در این دوره از نمایشگاه در یک غرفه به شکل تجمعیی با مجموعه ای از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و معرفی آثاری که در این زمینه منتشر شدند، در نمایشگاه حاضر است.

همچنین در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس، 43 عنوان کتاب از نویسندگانی که امکان حضور مستقل در نمایشگاه را نداشتند، گردآوری شده و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

مجمع ناشران دفاع مقدس قریب به 900 عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه این دوره آورده که می توان گفت از بین این کتب، نزدیک به نیمی از آن جزو آثار تازه منتشر شده ای است که در سال های 1400 و 1401 به انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجمع ناشران دفاع مقدس با 900 اثر در نمایشگاه کتاب

حضور مجمع ناشران دفاع مقدس با 900 اثر در نمایشگاه کتاب