مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-15سياسي

حمایت از کتاب های دفاع مقدس در قالب طرح شمس


مدیر عامل مجمع ناشران دفاع مقدس گفت از کتاب های حوزه دفاع مقدس در قالب طرح شمس حمایت می شود.

- ، نشست مجمع ناشران دفاع مقدس؛ تعاملات درون صنفی در سرای اهل قلم شبستان سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

در این نشست رحیم مخدومی، رییس این مجمع و امیرشهریار امینیان، مدیر عامل مجمع ناشران دفاع مقدس سخنرانی کرده و تعدادی از ناشران این حوزه سوالات صنفی خود را نیز مطرح کردند.

در ابتدای این نشست، امینیان مدیر عامل مجمع ناشران دفاع مقدس به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح شمس پرداخت و گفت: این طرح به گونه ای است که توزیع کتاب های حوزه دفاع مقدس را تحت تأثیر قرار داده و برآورد می شود که برای 30 درصد از ناشران عضو مجمع تأثیرگذار باشد.

وی ضمن اعلام ابراز قول مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از این طرح افزود: در این طرح آثار به طور مستقیم از خود ناشران تهیه می شوند، البته برای تهیه آثار یک روند کارشناسی مدنظر قرار گرفته تا آثار ارسالی به این کتابخانه ها با کیفیت باشند و جذابیت های اجتماعی هم داشته باشند.

در بخش دیگری از این نشست، مخدومی در خصوص حمایت های این مجمع از ناشران گفت: متأسفانه فرهنگ در دولت ها، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا مظلوم است و ما ناشران باید به آقایان یادآور شویم مسیر تعالی و رشد فرهنگ کدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کتاب های دفاع مقدس در قالب طرح شمس

حمایت از کتاب های دفاع مقدس در قالب طرح شمس