مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-15اقتصادي

توزیع بیش از 80 تن روغن در بازار استان سمنان/ کمبود مرغ نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در دوازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با موضوع آخرین وضع تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت ها در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: در حال حاضر تأمین گوشت مرغ به میزان مورد نیاز در بازار استان انجام شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در زمینه تأمین روغن نیز در کمتر از 24 ساعت گذشته و با اقدامات صورت گرفته بیش از 80 تن روغن به استان سمنان وارد و در بازار توزیع شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در خصوص تخم مرغ نیز کمبودی در استان سمنان وجود ندارد، عنوان کرد: تأمین گوشت قرمز از دیگر مواردی است که اقدامات لازم برای تنظیم بازار در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

هاشمی بیان کرد: با اقدامات پیشگیرانه و لازم از افزایش بی رویه قیمت ها توسط برخی متخلفان جلوگیری کرده و اجازه این موضوع را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: بانک های عامل استان برای تأمین اعتبار و نقدینگی شرکت ها به منظور خرید نهاده دامی از طریق پرداخت تسهیلات آمادگی دارند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان به خوبی پای کار بودند و اقدامات مطلوب انجام شده و در آینده نیز این همراهی و همکاری در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 80 تن روغن در بازار استان سمنان/ کمبود مرغ نداریم

توزیع بیش از 80 تن روغن در بازار استان سمنان/ کمبود مرغ نداریم