مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-15اقتصادي

زنگ بیدارباش از مرز های شرقی/قمار با قوت لایموت مردم/این کوچه هنوز بن بست است


ورود دادستان کل کشور به موضوع کیفیت خودروهای داخلی، سقف های لرزان مستاجران، قطر چگونه می تواند میانجی «مذاکرات وین» باشد؟، جدال چهار متغیر برای تغییر مسیر دلار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که افزایش چشمگیر ارز با اصلاح یارانه ها به روایت بانک مرکزی، دور برگردان قیمت خودرو، تشدید برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان و گزارش های ویژه درباره ماجرای مک فارلین در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: این کوچه هنوز بن بست است حنیف غفاری طی یادداشتی در شماره امروز رسالت با عنوان این کوچه هنوز بن بست است نوشت: جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و انریکه مورا، نماینده ویژه اروپا در مذاکرات برجام از شکسته شدن بن بست مذاکرات وین خبر می دهند.

این نخستین بار نیست که بازیگران اروپایی از نزدیک بودن به توافق نهایی یا امکان پذیر بودن احیای برجام در آینده ای نزدیک سخن می گویند! حداقل طی ماه های گذشته ، 5 بار مذاکرات وین تا نقطه ای که از آن به مثابه نقطه نهایی یاد می شد پیش رفته و البته احیای برجام درنهایت رخ نداده است! واقعیت امر این است که موافقت با ازسرگیری مذاکرات وین و فرصت دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بیدارباش از مرز های شرقی/قمار با قوت لایموت مردم/این کوچه هنوز بن بست است

زنگ بیدارباش از مرز های شرقی/قمار با قوت لایموت مردم/این کوچه هنوز بن بست است