مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-14سياسي

بخش مجازی نمایشگاه مشکلات زنجیره توزیع کتاب را حل کرده است


علی بهادری جهرمی در دیدار از سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: بخش مجازی نمایشگاه کتاب در حوزه توسعه عدالت فرهنگی و دسترسی آحاد مردم به کتاب موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هزینه زیادی کند تا از نمایشگاه حضوری بازدید و کتاب های مورد نیاز خود را تأمین کند که این مشکل را نمایشگاه مجازی حل کرده است.

جهرمی با بیان این که حفظ نمایشگاه مجازی در توزیع عادلانه تر دسترسی به کتاب کمک کرده است، گفت: در این زمینه همه می توانند از این فرصت بهره برداری کنند؛ به ویژه که حمایت های یارانه ای به بخش مجازی اختصاص داده شده است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه صحبت های خود با اشاره به این که ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر را برای تحقق شعار عدالت فرهنگی دیده بودیم، عنوان کرد: از همه همکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای چنین طرح هایی تشکر می کنم؛ امیدوارم این شور و شوق ها به افزایش سرانه مطالعه کتاب در کشور کمک کند.

امیدوارم دولت بتواند با حمایت های مختلف از حوزه چاپ و نشر، ناشران و نویسندگان و همه زنجیره تولید و توزیع و انتشار تا مطالعه کتاب کمک کند تا بیشتر به سمت کتاب که یار قدیمی و معلم همه ماست، حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مجازی نمایشگاه مشکلات زنجیره توزیع کتاب را حل کرده است

بخش مجازی نمایشگاه مشکلات زنجیره توزیع کتاب را حل کرده است