مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-14سياسي

بخشی زاده مدیرکل جدید راه وشهرسازی آذربایجان شرقی شد


بخشی زاده سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی معرفی شد.

با حضور ایمان اسلامیان معاون وزیر راه وشهرسازی، رحمتی معاون استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل شورای هماهنگی راه وشهرسازی و سایر مدیران در سالن جلسه اداره کل راه وشهرسازی، امیر بخشی زاده بعنوان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی معرفی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به گستردگی وظایف حوزه راه وشهرسازی در استان گفت: همه دستگاههای مسئول در استان با تعامل و همفکری همدیگر باید ماموریتهای این وزارتخانه را اجرایی و عملیاتی کنند.

جواد رحمتی همچنین با قدردانی از خدمات و تلاش های ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان، از سرپرست جدید این اداره کل خواست تا با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های داخلی و تعامل با دستگاه های ملی، ضمن تحرک بخشی به ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان، زمینه ساز تحولات مثبت در این حوزه باشد.

ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی هم با معرفی امیر بخشی زاده به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به کمبود شدید منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی زاده مدیرکل جدید راه وشهرسازی آذربایجان شرقی شد

بخشی زاده مدیرکل جدید راه وشهرسازی آذربایجان شرقی شد