مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-14اقتصادي

حذف ارز ترجیحی اقتصاد بیمار کشور را درمان می کند


استاندار چهارمحال و بختیاری حذف ارز ترجیحی را عاملی برای درمان اقتصاد بیمار کشور عنوان کرد و گفت: این مهم کاری بزرگ در حوزه اقتصادی است.

- ، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در جمع فرمانداران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها توسط دولت و حذف ارز ترجیحی، اظهار کرد: این یک کار بزرگ برای نجات اقتصاد بیمار کشور است، اما عده ای درصدد هستند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند، بنابراین نباید اجازه بدهیم تا دشمنان از مطالبات صنفی مردم سوءاستفاده کنند.

استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: باید محاسن اجرای طرح هدفمندی یارانه ها برای مردم بیان شود، در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها در فضای حقیقی و مجازی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کالا باید به وفور در دسترس مردم قرار بگیرد، اعلام کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار در شهرستان ها به ریاست فرمانداران به صورت مستمر برگزار و همچنین نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستانی تشدید شود، این سرکشی ها موجب حاکم شدن آرامش در جامعه می شود.

حیدری تصریح کرد: بر روی کالاهای عرضه شده در فروشگاه ها قیمت نصب شود تا از گران فروشی جلوگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بازرسی ها از ظرفیت بسیجیان استفاده شود، ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب به تولیدکنندگان خرد، تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی اقتصاد بیمار کشور را درمان می کند

حذف ارز ترجیحی اقتصاد بیمار کشور را درمان می کند