مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-14اجتماعي

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجف علی حجر گشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش فردیس و تجلیل از معلمان برگزیده که پیش از ظهر امروز در سالن شهید بیات پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت برگزار شد؛ با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش  البرز، اظهار کرد: در استان البرز 2 هزار و 200 واحد آموزشی، 520هزار دانش آموز و  49 هزار  همکار فرهنگی، شاغل و پیشکسوت  داریم که این میزان پرسنل حتی بیشتر از تعداد کارکنان مجموع چند وزارتخانه است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده، گفت: برنامه های مختلفی از جمله توسعه و ساماندهی فضای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی و غیره برای سال جدید در نظر داریم؛ در حالیکه در اول مهر سال تحصیلی جدی با کمبود 6500 تا 7هزار نیرو مواجهیم.

78 هزار ساعت حق التدریس در هقته داریم و با توجه به  بازنشستگی تعدادی از نیروها تا اول مهر،  به کمک و همکاری همه همکاران برای اجرای برنامه ها و مدیریت کمبودها نیازمندیم.

  این مقام مسؤول با بیان اینکه فردیس کمترین سرانه فضای آموزشی در استان را دارد، گفت: با دستور استاندار البرز  توسعه 100 فضای آموزشی ِدر استان در یکی دوسال آینده در دستور کار قرار دارد که امیدواریم در دوره اول دولت بتوانیم این عدد را به 200 مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است

البرز با کمبود 7 هزار معلم مواجه است