مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-14اجتماعي

بورسیه 620 دانش آموز و 16 دانشجوی نیازمند در مؤسسه خیریه دارالإکرام


مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالإکرام حضرت ابوالفضل (ع) گفت: این مجموعه با سابقه 8 ساله خود، بیش از 620 دانش آموز و 16 دانشجوی مستعد نیازمند را بورسیه کرده و همچنان این آمادگی وجود دارد که دانش آموزان نیازمند و البته مستعد تحصیل که از طرف آموزش و پرورش معرفی شوند را حمایت کند.

- منوچهر دهشیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با تقدیر از همراهی بدون چشم داشت همیاران آموزشی با شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام اظهار کرد: این معلمان و مربیان به ویژه در زمان غیرحضوری شدن آموزش مدارس، یار و مددکار دانش آموزان تحت پوشش این مؤسسه خیریه بودند.

وی افزود: تقدیر از این افراد در اردیبهشت ماه سال جاری و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در مدارسی که آنان مشغول تدریس و خدمت هستند از جمله مدارس هُدی، شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع)، مشاهیر و عرفان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام اضافه کرد: البته برخی از مدارس دولتی و غیرانتفاعی قم نیز خدماتی را به دانش آموزان معرفی شده از سوی خیریه ارائه می کنند که از آنان نیز با حضور در مدرسه، اهدای گل و نسخه ای از نهج البلاغه امام امیرالمؤمنین (ع) و برخی هدایای دیگر تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه 620 دانش آموز و 16 دانشجوی نیازمند در مؤسسه خیریه دارالإکرام

بورسیه 620 دانش آموز و 16 دانشجوی نیازمند در مؤسسه خیریه دارالإکرام