مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-14اجتماعي

2 معلم فردیسی برگزیده کشور شدند


15 معلم برگزیده فردیس طی مراسمی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسوولان شهرستان فردیس در سالن شهید بیات پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ابوالحسن معظمی گودرزی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه 2 کرج در این مراسم، گفت: در بین 25 هزار معلم استان البرز دو معلم از فرددیس و ناحیه 2، برگزیده کشوری و 3 معلم برگزیده استانی شدند.

    وی افزود: در بین 4500 معلم تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس در فرآیندی 220 معلم به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از بین آنها 15 نفر  برگزیده شدند که دو نفر در سطح کشور، 3 نفر در سطح استانو 10 نفر حائز رتبه منطقه ای شدند.

این مقام مسؤول گفت: از بین 25 هزار معلم استان البرز خانم ها مونا رحیم حسنی آموزگار شاغل در واحد آموزشی اسد آبادی  و مرضیه اخروی از  هنرستان تربیت،   از فردیس در  بین 17 معلم برگزیده در برنامه جلوه های ویژه معلمی( معلمان نمونه)  در سطح کشور قرارگرفتند.

وی یادآور شد: برنامه جلوه های ویژه معلمی همه ساله باهدف معرفی معلمان برتر در سطح مدرسه،ناحیه،استان و کشور برگزار می شود که فرایند انتخاب معلمان نمونه با صدور دستورالعمل وفراخوان از سوی دبیرخانه مرکزی تجلیل از مقام معلم به مدارس آغاز و با شرکت معلمان و داوری در سطح مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 معلم فردیسی برگزیده کشور شدند

2 معلم فردیسی برگزیده کشور شدند