مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-14بين الملل

تعداد 13 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع رسیه در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور در شبانه روز گذشته تعداد 13 فروند پهپاد اوکراینی، - سخنگوی وزارت دفاع روسیه ضمن ارائه آخرین آمار از خسارات وارده به طرف اوکراینی، از رهگیری و انهدام 13 فروند پهپاد این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع رسیه در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور در شبانه روز گذشته تعداد 13 فروند پهپاد اوکراینی، از جمله پهپاد بیرقدار (Bayraktar-TB 2) ساخت ترکیه، را بر فراز منطقه خارکیف سرنگون کرده است.

وی همچنین افزود که سه راکت از سامانه پرتاب چندگانه اسمرچ نیز در منطقه یادشده رهگیری شد.

کوناشنکوف در ادامه گفت که نیروی هوایی روسیه نیز با استفاده از موشک های بسیار دقیق (نقطه زن) تعداد 100 ملی گرای اوکراینی و 23 قطعه تجهیزات آن ها را منهدم کرد.

همچنین هواپیما های روسی 43 نقطه تجمع نیرو ها و تجهیزات ارتش اوکرین را مورد هدف قرار دادند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در پایان اشاره کرد: در مجموع و از زمان آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین تعداد 165 فروند هواپیما، 125 فروند بالگرد، 858 فروند هواپیمای بدون سرنشین، 304 سامانه موشکی ضد هوایی، 3 هزار و 51 دستگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 13 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد

تعداد 13 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد