مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-14اقتصادي

ضرورت تعیین مدیریت نهادی یکپارچه برای منطقه «گاوازنگ و امند»


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعیین مدیریت نهادی یکپارچه برای تضمین توسعه هماهنگ و پایدار منطقه گاوازنگ و امند یک ضرورت راهبردی برای مدیریت شهر- منطقه زنجان است.

-  رحیم توسلیان، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت وگو با فارس زنجان با تاکید بر اینکه قبل از هر اقدامی برای مدیریت منطقه گاوازنگ و امند باید آن را به عنوان یک سیستم در نظر گرفت و مدیریت نهادی یکپارچه برای آن لحاظ کرد، اظهار داشت: بعد از تعیین مدیریت یکپارچه باید کاربری ها و فعالیت های سازگار با بنیان ها و کارکردهای طبیعی منطقه مذکور به عنوان هویت و ساختار اصلی آن تعریف شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در دنیای امروزی به ویژه در شهرهای بزرگ نمی توان صرفاً در داخل شهر مدیریت را انجام داد، افزود: امروزه مدیریت منطقه شهری یعنی پیرامون شهرها و خارج از محدوده به اندازه مدیریت محدوده شهرها اهمیت دارد .

وی با بیان اینکه شهرها به عنوان سیستم های پیچیده، روز به روز نیازشان به مناطق شهری افزایش پیدا می کند، خاطر نشان کرد: یکی از مسائل اساسی مدیریت شهرهای معاصر، این است که نهادهای مدیریت شهری که به نوعی مستقیم و غیرمستقیم با این موضوع درگیر هستند، با این ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین مدیریت نهادی یکپارچه برای منطقه «گاوازنگ و امند»

ضرورت تعیین مدیریت نهادی یکپارچه برای منطقه «گاوازنگ و امند»