مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-14سياسي

10 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: تعداد 10 هزار و 21 نفر از دهک های 1 تا 3 استان به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت  خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: یکی از نکات کلیدی و موضوعات بسیار مهمی که آحاد جامعه با آن مواجهه و با مشارکت و همفکری دولت به دنبال رفع نقاط ضعف می باشد، بحث بیمه پایه و همگانی ایرانیان است.

وی با اشاره به آیین نامه دولت و مجلس در راستای ساماندهی کلیه ایرانیان فاقد پوشش بیمه، افزود: با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهادهای اجتماعی خراسان جنوبی طی ماه های گذشته حدود500 نفر شناسایی و بیمه رایگان شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از وجود پنج میلیون و 400 نفر فاقد بیمه در کشور خبر داد و گفت: تعداد 10 هزار و 21 نفر در حوزه جغرافیایی استان ما سکونت دارند.

اربابی یادآور شد: براساس آیین نامه ابلاغی بودجه سال 1401 دولت مبنی بر رایگان بودن بیمه پایه دهک های (1 تا 3) پس از دریافت اطلاعات مبتنی بر کد ملی، این افراد تا پایان سال جاری تحت پوشش بیمه سلامت شدند.

وی به تأمین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه درمان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: زمینه صدرصدی تولید نسخه الکترونیکی در مراکز دولتی و بخش خصوصی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

10 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند