مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-14سياسي

برخورد با ترک فعل مدیران جدی تر باشد


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در همدان گفت: برخی دستگاه ها وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و باعث افزایش ورودی پرونده به بخش قضایی و انتظامی می شوند که باید در خصوص مسائل پیشگیرانه و برخورد با ترک فعل مدیران تمرکز بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و فرماندهی انتظامی استان همدان با هدف پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی منعقد شد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم همدان در این مراسم اظهار کرد: قوه قضاییه ورود خوبی در امر پیشگیری از جرم داشته است اما بخشی از مشکلات و آسیب ها به حاکمیت و ترک فعل برخی از دستگاه ها بازمی گردد.

عباس نجفی بیان کرد: برخی از دستگاه ها وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و باعث افزایش ورودی پرونده ها به بخش های قضایی و انتظامی می شوند که باید در خصوص مسائل پیشگیرانه و برخورد با ترک فعل مدیران تمرکز بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان بیشترین تعامل را با نیروی انتظامی دارد افزود: بهره مندی از ظرفیت مردمی، نگهبانان محله محور و بسیج در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت و آرامش عموم مردم بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ترک فعل مدیران جدی تر باشد

برخورد با ترک فعل مدیران جدی تر باشد