مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-14اجتماعي

خرید 630 واگن مترو از چین/ تهران به 5 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد


مترو تهران به 3 سال زمان برای بهبود شرایط موجود احتیاج دارد و در همین راستا قرارداد خرید 630 واگن با چین امضا و همچنین تهیه 420 واگن داخلی دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس های مردمی پاسخ داده شده توسط وی، گفت: امروز در این مرکز به سه تماس تلفنی پاسخ دادم که 2 مورد آن ناظر بر ساخت و ساز و یک مورد درباره برداشته شدن جدول و گذاشتن نرده به جای آن بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تجهیز ناوگان عمومی مترو بیان کرد: در 7 خط متروی تهران هزار و 500 واگن تردد دارد و البته با کمبود هزار واگن نیز مواجهه هستیم و از سوی دیگر بسیاری از واگن ها نیازمند بازسازی هستند.

زاکانی ادامه داد: البته در سال های گذشته انبارهای ما تأمین نشده بودند و در بخشی ظرفیت اقلام ما صفر بود که به دنبال تجهیز آنها هستیم.

شهردار تهران با اشاره به قراردادهای خرید واگن های مترو بیان کرد: مترو تهران به 3 سال زمان احتیاج دارد و قرارداد خرید 630 واگن با چین و 420 واگن داخلی دنبال می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از ظرفیت هلال احمر و اورژانس در مترو تهران استفاده شده است یا خیر گفت: هلال احمر و اورژانس نمی توانند اقداماتی ناظر و حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 630 واگن مترو از چین/ تهران به 5 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد

خرید 630 واگن مترو از چین/ تهران به 5 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد