مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-14اقتصادي

دغدغه ای برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در استان سمنان را نداریم


استاندار سمنان با بیان اینکه به دلیل اینکه این استان خودش تولید کننده مرغ و تخم مرغ است در این حوزه خوشبختانه کمبودی وجود ندارد، گفت: - مرغ در تمام مراکز عرضه، در حال توزیع است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به طرح حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه ها، ابراز کرد: باید از همراهی مردم تشکر کرد به ویژه در طرح عادلانه کردن یارانه ها که نیاز به همراهی وجود دارد، خوشبختانه اتفاقات خوبی در استان رخ داده که نباید از همکاری و همراهی مردم با این طرح غافل ماند.

وی با بیان اینکه هدف از طرح هدفمندی یارانه ها در واقع برقراری عدالت اقتصادی است، افزود: امروز دغدغه ای برای تأمین مرغ نداشتیم و در روز گذشته نیز مشکلی نبود.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان قطب تولید مرغ و تخم مرغ است و برای استان هایی مانند تهران نیز مرغ تأمین می کند و در نتیجه در این بخش مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: مطلع شدیم که کشتارگاه ها مانند سابق در شب های جمعه کشتار نداشتند لذا برای تأمین نیاز مردم از ساعت یک بامداد جمعه کشتارگاه ها را آماده کردیم و آنان نیز با همراهی خوبی که داشتند شروع به کشتار مرغ کردند و لذا در روز جمعه و شنبه مرغ در بازار به وفور موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ای برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در استان سمنان را نداریم

دغدغه ای برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در استان سمنان را نداریم