مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-14اقتصادي

هدف دولت از اصلاح یارانه ها تحقق «عدالت» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره ) شهر قزوین در سخنانی با موضوع بررسی و تشریح ابعاد هدفمندی یارانه ها گفت: بحث هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی تصمیم بزرگی بود که دولت  به نفع مردم، محرومین و اقتصاد کشور گرفت.

وی افزود: دولت در بحث کرونا بسیار موفق عمل کرد و توانست با همکاری مردم آمار بستری ها و فوتی ها را کاهش داده و هم اکنون آمار فوتی ها تک رقمی شده و این یک موفقیت بزرگ بود که به واسطه اعتماد ملت به دولت و همراهی مردم با دولت اتفاق افتاد.

کاظمی تصریح کرد: یک مسئله بسیار مهمی که سالهاست اقتصاد کشور را رنج می دهد و در دستور کار قرار گرفته جایگزینی ارز ترجیحی و استفاده بهینه از منابع ملت و بیت المال است که دولت آن را از مدتی قبل شروع کرد و در روزهای اخیر گام های بلندی را برداشته و لازم بود توضیحاتی داده شود تا مردم آگاه شوند.

فرماندار قزوین بیان کرد: حجم سنگینی از فشارهای رسانه ای، سیاه نمایی، تخریب و وارونه نشان دادن دستاوردهای بسیار مهمی که برای حل مسائل مردم صورت می گیرد توسط رسانه های بیگانه برای ما و شما تازگی ندارد.

کاظمی با اشاره به یارانه آرد و نان افزود : دولت از مجموع یارانه ای که در حوزه آرد و نان و سوخت و انرژی که به مردم می دهد 70 درصد در جیب مردم قرار نمی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دولت از اصلاح یارانه ها تحقق «عدالت» است

هدف دولت از اصلاح یارانه ها تحقق «عدالت» است