مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-13اقتصادي

کشف محموله 25 تنی روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس


رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از کشف محموله 25 تنی روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس خبر داد.

- ، عباس مویدی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشف محموله های مذکور در مانور نظارت بر کالاهای اساسی و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان صورت گرفته تصریح کرد: محموله شامل 25 تن روغن نباتی در انباری در بندرعباس کشف و ضبط و روانه بازار مصرف شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مفسدین اقتصادی، اظهار کرد: بازرسین این سازمان به صورت مداوم و در دو شیف صبح و عصر از مغازه های سطح استان بازدید و بر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر دارند.

مویدی تاکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و احتکار مواد غذایی جهت برخورد با این موارد به بازرسین جهاد کشاورزی یا سامانه 124 مراجعه کنند.

فعالیت کشتارگاهها در هرمزگان شبانه روز شد مویدی بااشاره به کشتار مرغ طبق روال گذشته و نبود مشکل درتامین نیاز مردم استان به گوشت مرغ و تاکیدات مقام ارشد استان به تداوم و استمرار تهیه و تامین گوشت مرغ و اقلام اساسی در سطح استان گفت: به طور شبانه روز اکیپ های نظارت و بازرسی به منظور توزیع منظم در تمامی شهرستانهای تابعه برای جلوگیری از ایجاد مشکلات هدایت شده و تامین آسایش هم استانی های گرامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 25 تنی روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس

کشف محموله 25 تنی روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس