مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-13سياسي

دورهمی اربعینی که تبدیل به قرارگاه جهادی شد/جمع های عاشقی برای ساخت خانه محرومان


مسؤول قرارگاه جهادی شهید اندرزگو گفت: این قرارگاه با تشکیل و دورهمی دوستان اربعینی تشکیل شد و به مرور زمان این کار جهادی تبدیل به قرارگاه جهادی شد و الان هم کارگروه های مختلف جهادی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جهادگران نام آشناترین مهربانان هستند؛ همان ها که  دور هم جمع شدند تا مردم دوردست ها هم از خدمات برخوردار شوند .

شاید در این مسیر با مشکلات زیادی مواجه می شوند اما برای هدف حاضر هستند جانشان را هم بدهند و تنها با حضور در مناطق محروم و ارائه خدمت است که آرامش می گیرند.

این ایثارگران شاید از ابتدا که وارد این مسیر می شوند تصورشان چیز دیگری بوده ولی از وقتی وارد این مسیر شدند محال است از این فرصت خدمت دست بردارند.

به سراغ مصطفی صاحبی از قرارگاه جهادی شهید اندرزگو رفتیم؛ قرارگاه جهادی که در بخش های مختلف فعالیت های متعدد و مختلفی در زمان های خاص و بنا بر نیاز مردم ارائه می کند.

* ساخت خانه های محرومان با شعار جمع های عاشقی مصطفی صاحبی مسؤول قرارگاه جهادی شهید اندرزگو در گفت وگو با فارس می گوید: از فعالیت های قرارگاه شهید اندرزگو بحث عمرانی است که هر هفته جمعه ها با شعار جمع های عاشقی چندسالی هست که برای ساخت خانه محروم و محرومیت زدایی حضور پیدا می کنند، الحمدالله به لطف الهی در این زمینه ساختمان های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی اربعینی که تبدیل به قرارگاه جهادی شد/جمع های عاشقی برای ساخت خانه محرومان

دورهمی اربعینی که تبدیل به قرارگاه جهادی شد/جمع های عاشقی برای ساخت خانه محرومان