مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-13سياسي

حفظ منافع مردم خط قرمز دولت است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه حفظ منافع مردم خط قرمز دولت است، گفت:اگر انصاف به خرج دهیم، اقدامات ارزشمند دولت در حوزه های مختلف بسیار درخشان است.

- ، حسن بهرام نیا در ادامه سفر دو روزه به شهرستان دهلران صبح امروز جمعه 23 اردیبهشت 1401 با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و فرماندار دهلران نیز حضور داشتند ائمه جمعه را ملجا و پناهگاه مردم خواند و گفت: در شرایط امروز کشور که دولت در حال اجرای یک طرح مهم اقتصادی است تبیین و روشنگری ائمه جمعه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و امروز بعد از هشت ماه با درایت دولت موانع یکی پس از دیگری برطرف می شود، اظهار داشت: همانطور که رییس جمهور فرمودخط قرمز دولت، حفظ و صیانت از منافع مردم است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: معمولاً عرف بر این است که اگر دولت ها طرحی دارند در پایان کار خود انجام می دهند ولی این دولت همه هزینه ها را بر خود قبول کرد و طرح اصلاح ارز 4200 را در دستور کار خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ منافع مردم خط قرمز دولت است

حفظ منافع مردم خط قرمز دولت است