مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-12اقتصادي

فروش 97هزار و 80 عنوان کتاب در نمایشگاه/ بیش از 400 مرسوله پستی به 155 روستا رسید


سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه 97 هزار و 80 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی به فروش رسیده است گفت: بیش از 400مرسوله پستی به 155 روستا رسیده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر ادامه فروش کتاب از طریق نمایشگاه مجازی کتاب در تمام سال و در غالب طرح های فصلی افزود: در خصوص نحوه ادامه این موضوع و فروش کتاب در نمایشگاه مجازی نیازمند بررسی ابعاد مختلف عرصه صنعت چاپ هستیم و نمی توان در این مقوله تنها به ناشران توجه کرد البته که ناشران در صدر اینه حلقه هستند با این حال برای سهولت مخاطبان و موضوع فروش کتاب همچنین دسترسی بهتر به کتاب طرح های فصلی مختلفی را در نظر گرفته ایم که هدیه وزارت ارشاد به ناشران است.

سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تعداد غرفه های خالی بسیار کمتر از دیروز شده است اما مطابق با آیین نامه نمایشگاهی بسیار از غرفه ها به دلیل پرداخت وجه امکان واگذاری به سایر ناشران و یا برای استفاده افزایش فضای غرفه های دیگر قابل استفاده نیستند اما به لحاظ کمی و کیفی و پروفروش بودن باید به تولید کنندگان اولیه دقت کنیم که غرفه های خالی با ناشران و متقاضیان دیگر جایگزین شود.

وی افزود: موضوع رتبه بندی ناشران در دستور کار وزارت ارشاد قرار دارد و در خصوص مسئله بررسی باید گفت میزان تولیدی بودن آثار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 97هزار و 80 عنوان کتاب در نمایشگاه/ بیش از 400 مرسوله پستی به 155 روستا رسید

فروش 97هزار و 80 عنوان کتاب در نمایشگاه/ بیش از 400 مرسوله پستی به 155 روستا رسید