مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-12حوادث

با اقتدار پلیس، اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی، عربده کشی و استفاده ازسلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار مأموران پلیس در کمترین زمان ممکن به زانو در آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در دو شب گذشته 3 فرد شرور در یکی از خیابان های محله مشتاق شهر اصفهان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم این منطقه شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

بساطی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی این افراد در همان نقطه ای که اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی برای مردم و اهالی کسبه کرده بودند، آورده شدند تا همه بدانند، اصفهان که به شهر شهیدان مشهور است و جای امنی برای اراذل و اوباش نخواهند بود.

  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: مردم شهرستان اصفهان مطمئن باشند که همه مأموران پلیس بر جامعه اشرافیت کامل دارند و با قوت و قدرت تمام اعمال و رفتار مجرمان را زیر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اقتدار پلیس، اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست

با اقتدار پلیس، اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست