مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-12بين الملل

ماجرای ناپدید شدن فعال زن یمنی و رسوایی جدید سفیر سعودی


طبق گزارش برخی منابع آگاه خبری، ریاض در پی افشای رسوایی جنسی جدید سفیر عربستان سعودی در یمن، قصد دارد او را برکنار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند روزی است که رسانه های یمنی از ناپدید شدن سمیره الحوری فعال یمنی نزدیک به ائتلاف سعودی از ماه آوریل گذشته خبر می دهند.

در همین راستا، حساب کاربری  معتقلی الرأی (زندانیان عقیده) نیز طی پستی در توییتر نوشت: فعال حقوقی، سمیره الحوری از 17 آوریل به همراه پسرش در شهر ریاض ناپدید شده اند، بدون این که دلیل این ناپدید شدن مشخص شود.

از سوی دیگر، برخی منابع رسانه ای می گویند که این فعال یمنی از سوی سرویس اطلاعات سعودی بازداشت و از مقر خود در شهر مأرب به ریاض با هواپیمای اختصاصی منتقل شده است و از سرنوشت او کسی اطلاع ندارد.

سرنوشت مبهم فعال زن یمنی نزدیک به ائتلاف سعودی در ریاض چند روز پیش، وبگاه الخبر الیمنی نیز با انتشار گزارشی نوشت: نزدیکان الحوری اعلام می کنند که از نیمه ماه آوریل گذشته که وی به عربستان سعودی سفر کرده بود، تاکنون، اطلاعی از او ندارند.

    بر اساس این گزارش، دلیل ناپدید شدن الحوری مشخص نیست اما برخی فعالان می گویند که وی اخیرا با محمد سعید آل جابر سفیر سعودی که اکنون شبکه گسترده ای از فعالان یمنی زن وفادار به ائتلاف را اداره می کند، اختلاف نظر داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ناپدید شدن فعال زن یمنی و رسوایی جدید سفیر سعودی

ماجرای ناپدید شدن فعال زن یمنی و رسوایی جدید سفیر سعودی