مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-12اقتصادي

فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشر برسم، ناشر تخصصی در زمینه مطالعات ایرانی، تاریخ و فرهنگ ایران کتاب های گاهنامه تئوفانس با ترجمه محمود فاضلی بیرجندی، - نشر برسم برخی از کتاب های خود را بیش از 500 هزار تومان قیمت دارند به صورت اقساطی به مخاطبان عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشر برسم، ناشر تخصصی در زمینه مطالعات ایرانی، تاریخ و فرهنگ ایران کتاب های گاهنامه تئوفانس با ترجمه محمود فاضلی بیرجندی، قلعه رستم خوسف از دریچه باستان شناسی و تاریخ تألیف مستنصر قلی نژاد، هیربَدستان (اوستا و زند) پژوهش فریناز اطمینان و جموعه مقالات زبان شناسی و ایران شناسی به کوشش سعید عریان را به عنوان تازه های خود به سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است.

این ناشر همچنین با توجه به گران شدن قیمت کتاب و برای کمک به دانشجویان و علاقه مندان روش خاصی را نیز برای عرضه کتاب های خود در نمایشگاه در نظر گرفته است.

دیناز دهنادی، مدیر نشر برسم به خبرنگار مهر گفت: گران شدن بهای نهایی تولید کتاب در این سال ها باعث شده تا قیمت پشت جلدی برخی از کتاب های ما نیز سنگین شود.

به همین دلیل نشر برسم آن دسته از کتاب هایی را که از 500 هزار تومان به بالا قیمت دارند، به صورت اقساط به مخاطبان عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران

فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران