مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-12فرهنگي

رونمایی از دو کتاب نویسندگان شهرستان لامرد در اشکنان


طی مراسمی از کتاب های «مثلث موفقیت» اثر امیر حمیدی و محمد رضوان خواه و همچنین مجموعه شعر«سیمرغ» اثر عبدالله فکری رونمایی و از نویسندگان این کتب تجلیل شد.

- ، در حاشیه مراسم شب شعری که به مناسبت پادشاه سخن ایران، سعدی شیرازی با حضور مسئولین شهرستان و بخش اشکنان در سالن اجتماعات شهرداری اشکنان برگزار گردید، از کتاب های مثلث موفقیت اثر امیر حمیدی و محمد رضوان خواه و همچنین مجموعه شعر سیمرغ اثر عبدالله فکری رونمایی و از نویسندگان این کتب تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی قائمیه شهر اشکنان برگزار گردید، محمد رضوان خواه نویسنده اشکنانی اثر مثلث موفقیت در خصوص اثر خویش اظهار داشت: همینطور که از نام کتاب مشخص است این اثر به چگونگی ارتباط بین مثلث خانه، مدرسه و اجتماع پرداخته و رازهای موفقیت در این مقوله را بررسی می کند.

این نویسنده ضمن بیان داستانی اخلاقی از مرگ سعد بن معاذ و برخورد پیامبر اکرم با تغسیل و تشییع این صحابی خویش از قول امام صادق (ع)، به نقش اخلاق در خانواده پرداخته و از جناب امیر حمیدی دیگر نویسنده این اثر و همچنین جناب دکتر سلمان رضوان خواه و سرکار خانم مریم حسن نژاد، مشاورین این اثر اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب نویسندگان شهرستان لامرد در اشکنان

رونمایی از دو کتاب نویسندگان شهرستان لامرد در اشکنان