مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 00:422022-05-11ورزشي

قهرمانی تاریخی فرنگی کاران ایران در المپیک ناشنوایان


با درخشش 4طلایی کشتی گیران، کاروان ایران تا رتبه سوم جدول مدال های المپیک صعود کرد.

علی اشکانی سرمربی و جمشید خیرآبادی مدیرفنی این تیم بودند و همت الله حسین زاده نیز مدیریت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران را برعهده دارد.

- تیم شایسته کشتی فرنگی ایران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز، برای نخستین بار در تاربخ قهرمان رقابت های المپیک ناشنوایان 2022 شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ادامه بازی های المپیک ناشنوایان در برزیل، چهارشنبه (21 اردیبهشت)، محمد محبوبی در وزن 120 کیلوگرم در شانس مجدد برابر اوکراین کشتی گرفت که با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

صادق ابوالوفایی در وزن 55 کیلوگرم، دیگر فرنگی کار کشورمان در مرحله فینال برابر حریف بلغاری رقابت خود را آغاز کرد که با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

مهدی بخشی دیگر نماینده ایران در وزن 60 کیلوگرم به مصاف کشتی گیری از ترکیه رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و دومین مدال طلای کشتی فرنگی را به ثبت رساند.

در ادامه این رقابت ها علی کریمی در وزن 67 کیلوگرم برابر حریف ترکیه 8 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تاریخی فرنگی کاران ایران در المپیک ناشنوایان

قهرمانی تاریخی فرنگی کاران ایران در المپیک ناشنوایان