مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-11ورزشي

واکاوی ماجرای اخراج سرمربی تاریخ ساز نساجی/ ساکتی که «ساکت» نماند


در ماجرای اخراج ساکت الهامی از نساجی نکات مهمی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی به دلیل اتفاقاتی که در رختکن نساجی پس از شکست دو بر صفر از مس رفسنجان رخ داد، از سمت خود برکنار شد.

آن هم در حالیکه او کمتر از دو هفته قبل نخستین جام قهرمانی تیم محبوب مازندرانی در فینال جام حذفی را با برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد.

برای پی بردن به دلیل اختلاف شدید الهامی با مدیران باشگاه می توان به اتفاقات قبل و بعد از بازی نساجی با شاگردان سید مهدی رحمتی در فینال جام حذفی و بازی برگشت دو تیم به میزبانی شهر اراک بازگشت.

ساعتی قبل از شروع بازی فینال اعضای آلومینیوم در واکنش به بسته بودن درب رختکن این تیم با برخی اعضای تیم نساجی وارد درگیری شدند و در این میان محمد نوازی و وحید فاضلی به صراحت ادعا کردند الهامی ضمن یک کری خوانی بد، با لگد به شکم نوازی ضربه زده است که سرمربی سابق نساجی ضمن واکنش منفی به این اظهارات، آنها را تکذیب کرد.

با این وجود باشگاه اراکی و مربیان این تیم با صدور بیانیه ها و شکایت های متعدد علیه الهامی و برخی مواقع تیم نساجی، هجمه های زیادی نسبت به وی وارد کردند و حتی مهدی رحمتی، پس از برگزاری دیدار دو تیم در لیگ برتر، در نشست خبری به کنایه زدن علیه الهامی پرداخته و به او حمله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ماجرای اخراج سرمربی تاریخ ساز نساجی/ ساکتی که «ساکت» نماند

واکاوی ماجرای اخراج سرمربی تاریخ ساز نساجی/ ساکتی که «ساکت» نماند