مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-11سياسي

مسئولان در اصلاح یارانه ها طوری عمل کنند که مردم دچار سختی نشوند


مسئولان در اجرای اصلاح یارانه ها با بررسی های همه جانبه، به نحوی برنامه ریزی کنند که مردم دچار سختی و فشار نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع توسط وهابیون گفت: حدود 100 سال پیش در روز هشتم ماه شوال سال 1344 هجری قمری وهابیون افراطی حرم چهار امام شیعیان در بقیع را ویران و خود را به بدنامی در تاریخ مشهور کردند.

وی افزود: در این روز قبرستان بقیع با فتوای 15 نفر از مفتیان مدینه مبنی بر ممنوعیت ساختن بنا بر روی قبور به زمینی مسطح تبدیل شد و اکنون قبور ائمه(ع) فقط با علامت هایی خاص مشخص است و تاکنون تلاش ها برای ایجاد حتی یک سایبان در این مکان نتیجه ای نداشته است.

آیت الله جنتی ادامه داد: در قبرستان بقیع که در واقع همچون بهشتی در زمین است، علاوه بر مزار چهار امام شیعیان، مزار تعداد زیادی از بستگان پیامبر، بزرگان و صحابه اسلام نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: نکته اینجاست که جریان تکفیری وهابیت با کج فهمی از مفاهیم دین مبین اسلام، حضور در مزار بزرگان و طلب رحمت خداوند برای آنها و همچنین طلب رحمت کردن برای خود را شرک می داند اما خودش آلت دست سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکاست و اطاعت و عبودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در اصلاح یارانه ها طوری عمل کنند که مردم دچار سختی نشوند

مسئولان در اصلاح یارانه ها طوری عمل کنند که مردم دچار سختی نشوند