مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-11سياسي

6700 شرکت دانش بنیان برای 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کردند


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان اینکه قدرت اشتغال زایی دانش بنیان ها را فراموش نکنیم گفت: حدود 6700 شرکت دانش بنیان در کشور تاکنون برای بیش از 300 هزارنفر اشتغال ایجاد کرده اند.

- به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، سید حسن هاشمی افزود: امروز همه قبول داریم که مهمترین مسئله امروز کشور ما، مسئله اقتصاد است و اگر آن را مدیریت نکنیم روز به روز با مشکلات متعدد و بیشتری در همه حوزه ها مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان نقش بسیار مهمی در اقتصاد کلان کشور دارد، ادامه داد: این حوزه ای است که ما به عنوان فعالان بخش خصوصی صنعت فناوری اطلاعات بازیگران اصلی آن هستیم و معتقدیم اگر حمایت ها و بسترهای لازم برای ما فراهم باشد، می توانیم در این عرصه به خوبی نقش آفرینی کنیم و کمک حال دولت باشیم.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ادامه داد: در حال حاضر سهم اقتصاد دیجیتال در کشور ما حدود 5 درصد است که طبق برنامه، باید تا افق 1404 حداقل به 10 درصد برسد، هیأت وزیران هم در دی ماه سال گذشته کارگروه ویژه ای را برای تحقق این هدف تشکیل داده که ریاست این کارگروه بر عهده وزیر ارتباطات گذاشته شده و خود این تصمیم هم نشان می دهد که مهمترین اصل برای توسعه اقتصاد دیجیتال مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6700 شرکت دانش بنیان برای 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کردند

6700 شرکت دانش بنیان برای 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کردند