مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-11سياسي

ائمه جمعه گلستان برای رشد و توانمندسازی طلاب وارد میدان می شوند


عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان کشور گفت: برای نخستین بار در کشور دوره و کارگاه تربیت مدرس راهبردها و مهارت های تبلیغی ویژه ائمه جمعه استان گلستان 20 و 21 اردیبهشت در برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام محمدهادی صالح پرور امروز در حاشیه برگزاری دوره و کارگاه تربیت مدرس راهبردها و مهارت تبلیغی ائمه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و موسسه امیر بیان کشور کارگاه تخصصی تربیت مدرس فن بیان خطابه و روش سخنرانی، تربیت مدرس مهارت های تبلیغی ویژه ائمه جمعه در 20 و 21 اردیبهشت در گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این دوره سه نفر از اساتید برجسته کشور در قالب تیمی آموزشی در دو کلاس 16 نفر از ائمه جمعه گلستان را در دو روز آموزش می دهند.

عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان کشور خاطرنشان کرد: مسلح شدن ائمه جمعه به یکی از ابزارهای راهبردی برای شناسایی، رشد و  توانمندسازی طلاب منطقه کاری خود از اهداف مهم برگزاری این کارگاه آموزشی است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا  ائمه جمعه با ابزار مهارت تبلیغی برای انقلابی کردن طلاب و به خط کردن آنها استفاده کرده و در راستای جهاد تبیین طلاب توانمند شده و از این مسیر منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه گلستان برای رشد و توانمندسازی طلاب وارد میدان می شوند

ائمه جمعه گلستان برای رشد و توانمندسازی طلاب وارد میدان می شوند