مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-11سياسي

تکمیل فرودگاه و مونوریل قم با موانعی مواجه است


آغاز بکار و اجرای بعضی پروژه ها از جمله فرودگاه و مونوریل با توجه به سابقه رکود و مسائل حقوقی با موانعی روبروست اما در تلاش هستیم تا در اسرع وقت این طرح ها فعال شوند.

- ، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که سالن کرامت استانداری برگزار شد، یکی از موضوعات مهم در زمینه ی اصلاحات اقتصادی را عادلانه شدن پرداخت یارانه ها دانست و گفت: این مساله در دولت های قبل نیز مطرح بوده و برخی اقدامات در این راستا انجام شده بود.

وی با اشاره به برگزاری ده ها جلسه کارشناسی در دولت برای آسیب شناسی مشکلات اقتصادی کشور و یافتن راهکاری برای بهبود معیشت مردم گفت: دولت نهایتاً تصمیم به تغییر در شیوه ی پرداخت یارانه به کالاهای اساسی گرفت.

مقام عالی دولت در استان قم با اشاره به مشکلات و فساد و رانت ناشی از اختصاص ارز دولتی خاطرنشان کرد: متأسفانه این یارانه ها به مردم و فعالان اقتصادی در حوزه ی تولید تعلق نمی گرفت و با اجرای این طرح این بخش نیز تقویت خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه همه گروه ها و فعالان اقتصادی بر اصل طرح عادلانه شدن یارانه ها و مفید بودن آن اتفاق نظر دارند گفت: دولت در تلاش است تا این طرح را به بهترین نحو ممکن و با تأمین کامل منافع مردم اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فرودگاه و مونوریل قم با موانعی مواجه است

تکمیل فرودگاه و مونوریل قم با موانعی مواجه است