مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-05-10فرهنگي

4 هنرمند تئاتر تجلیل شدند/ محمدعلی ساربان نماد مبارزه و امید است


دوشنبه 19 اردیبهشت ماه از چهار عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره و جمعی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت تجلیل شد.

- ، شب گذشته دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در پایان اجرای نمایشنامه خوانی بلبل سرگشته به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی مهدی اخوان از چهار هنرمند پیشکسوت عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت؛ صفا آقاجانی، منوچهر والی زاده، محمدعلی ساربان و حبیب دهقان نسب که به ایفای نقش در این اثر پرداخته اند توسط سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و رییس هیات مدیره موسسه و با حضور اصغر همت و زهرا سعیدی تجلیل شد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به روند این تجلیل ها گفت: یکی از مهمترین اهداف در موسسه تقویت حس امید و برنامه ریزی برای استمرار فعالیت های هنری در هنرمندان پیشکسوت است.

وی عنوان کرد: در این موسسه اعتقاد داریم تا زمانی که این عزیزان در قید حیات هستند باید قدرشان را دانست و به همین خاطر فعالیت های هنرمندان را بهانه ای قرار می دهیم تا از آنها تجلیل کنیم.

عظیمی در ادامه با اشاره به همکاری هنرمندان پیشکسوت در این نمایشنامه خوانی گفت: آرزو دارم روزی شاهد اثری نمایشی، سینمایی یا موسیقایی باشم که تمام عوامل آن هنرمندان پیشکسوت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هنرمند تئاتر تجلیل شدند/ محمدعلی ساربان نماد مبارزه و امید است

4 هنرمند تئاتر تجلیل شدند/ محمدعلی ساربان نماد مبارزه و امید است