مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-10اجتماعي

معرفی برترین دانش آموزان رکابزن «بیرجند»


پرونده مسابقات قهرمانی دانش آموزان شهرستان بیرجند با تجلیل از برترین ها بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای گرامیداشت هفته معلم و شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقه دوچرخه سواری شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این ماراتن ورزشی تعداد 95 دوچرخه سوار دانش آموز رده های سنی متفاوت مدارس مقاطع تحصیلی مختلف بیرجند مسیر میدان راه و شهرسازی  تا روستای علی آباد را رکاب زدند.

در مسابقات دوچرخه سواری دانش آموزی مقطع متوسطه اول بیرجند محمد سلمانی از دبیرستان شریفی پناه بر سکوی نخست ایستاد، امیر علی تهرانیان از دبیرستان شریفی پناه نایب قهرمان شد و سید عرشیا لولو   از دبیرستان امام سجاد(ع) به مقام سوم رسید.

در مقطع متوسطه دوم این مسابقات نیما جعفری از دبیرستان خیامی قهرمان شد، سجاد بیدختی از دبیرستان خلیج فارس مقام دوم را به دست آورد و ابوالفضل دهقانپور از دبیرستان ابوذر سوم شد.

  در مقطع سنی بزرگسالان این دوره از رقابت ها نیز مسلم مهرپویا در جایگاه نخست قرار گرفت، سید جواد طباطبایی فرد حائز رتبه دوم شد و ابوالفضل کیانی مقام سوم را از آن خود کرد.

در مراسم اختتامیه مسابقات دوچرخه سواری گرامیداشت هفته معلم شهرستان بیرجند با حضور مسئولان اداری و ورزشی از رکابزنان برتر با اهدای حکم و مدال و جایزه تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین دانش آموزان رکابزن «بیرجند»

معرفی برترین دانش آموزان رکابزن «بیرجند»