مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-10پزشكي

نیروی انسانی و مرکز ثابت انتقال خون در لامرد تامین شود


فرماندار لامرد خواستار تامین نیروی انسانی و استقرار مرکز انتقال خون به صورت ثابت در لامرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل رستگار ظهر سه شنبه در بازدید مدیرکل انتقال خون استان فارس از مرکز انتقال خون لامرد گفت: ساختمان انتقال خون لامرد ده سال پیش با پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان و مسئولان، توسط خیرین احداث شده است که در این سال ها منشأ خیرات فراوان بوده است.

رستگار گفت: با توجه به صنعتی شدن لامرد و نزدیک بودن به مناطق صنعتی در استان های جنوبی کشور، شهرستان لامرد به عنوان قطب پزشکی در حال خدمت به مردم است که لازم است مرکز انتقال خون لامرد از حالت سیار به ثابت تبدیل شود.

فرماندار لامرد گفت: یکی از مشکلات مرکز انتقال خون لامرد نبود نیروی انسانی است که لازم است با توجه به دستورات استاندار فارس، نسبت به تعیین تکلیف نیروهای این مرکز اقدام شود.

اسماعیل رستگار فرماندار لامرد گفت: یکی از درخواست های مردم و خیرین لامردی ثابت شدن مرکز انتقال خون لامرد و تأمین نیروی انسانی آن است که با توجه به فعال بودن این مرکز امیدواریم این درخواست مردمی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار لامرد گفت: اورژانس هوایی در لامرد در حال پیگیری است و وجود مرکز انتقال خون ثابت یکی از نیازهای ضروری شهرستان لامرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی و مرکز ثابت انتقال خون در لامرد تامین شود

نیروی انسانی و مرکز ثابت انتقال خون در لامرد تامین شود