مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-10سياسي

320 هزار شغل توسط دانش بنیان ها در کشور ایجاد شد


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکت های دانش بنیان در مجموع توانسته اند برای 320 هزار نفر در سراسر کشور شغل ایجاد کنند که نشان از توان این شرکت ها دارد.

- ، علی خیرالدین در مراسم قدردانی از استادان دانشگاه سمنان که ظهر سه شنبه به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، ضمن اشاره به زمینه های تحقق شعار سال، بیان کرد: توجه به بعد اشتغال زایی دانش بنیان ها در رأس اولویت های ما است.

وی با بیان اینکه این موضوع که شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری سراسر کشور توانستند 65 هزار شغل ایجاد کنند نشان از توان بالای دانش فنی و شرکت های دانش بنیان ما در زمینه های مختلف اقتصادی است، افزود: در مجموع 320 هزار شغل توسط دانش بنیان ها در کشور ایجاد شده است.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در بخش های دانش بنیان در کشور داریم که مثال بارز آن وجود 49 پارک علم و فناوری در کشور است، افزود: سه پردیس فناوری و نوآوری با هدف حمایت از دانش بنیان ها در کشور فعال است.

خیرالدین با بیان اینکه در کشور هم اکنون 224 مرکز رشد فعالیت دارد که به نوعی شتاب دهنده امور دانش بنیان ها است، گفت: 10 هزار و 700 واحد فناور در مجموع در سراسر کشور فعالیت دارند و ظرفیت ویژه ای برای توسعه اشتغال دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 هزار شغل توسط دانش بنیان ها در کشور ایجاد شد

320 هزار شغل توسط دانش بنیان ها در کشور ایجاد شد