مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-10فرهنگي

پاسخ دبیر جشن انجمن کارگردانان سینما به انتقادات/مصلحت یا سفارش در کار نبوده است!


محسن کیایی دبیر جشن کانون کارگردانان سینما درباره انتقادات از این جشن گفت که همه انتخاب ها بر اساس نظرات داوران بوده و مصلحت اندیشی یا سفارشی در کار نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مصطفا کیایی کارگردان و دبیر جشن انجمن کارگردانان سینما درباره چگونگی شکل گیری و انتخاب برگزیدگان این محفل سینمایی گفت: شورای مرکزی کانون تصمیم گرفت برای اینکه یک انگیزه ای برای کارگردانان به وجود بیاید و هم سطح کیفی کارها در حوزه کارگردانی بالاتر برود، مثل همه انجمن های دنیا اقدام به برگزاری و انتخاب آثار برتر در سه بخش کارگردان های اول، نمایش خانگی و بهترین کارگردانی کند.

  وی در پاسخ به اینکه شیوه و نوع انتخاب ها چقدر تخصصی بود، توضیح داد: هیات داوران این جشن مشخص بودند و کاملا آزادانه آثار دو سال اخیر سینما را بررسی کردند و با جمع بندی نظرات خود را در رمسام نهایی اعلام کردند.

من به عنوان دبیر جشنواره نیز اصلا هیچ دخالتی در انتخاب ها نداشتم اما حتما بحث و اختلاف نظر نیز در بین داوران وجود داشت.

  کیایی درباره انتقادها از سلبریتی زدگی این جشن و نگاه اظهار کرد: در بخش کارگردان اولی ها در جشنواره های مختلف سینمایی گتمام جوایز به شنای پروانه رسیده بود اما کانون کارگردانان جایزه خود را به فیلم پوست به کارگردانی دو جوان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دبیر جشن انجمن کارگردانان سینما به انتقادات/مصلحت یا سفارش در کار نبوده است!

پاسخ دبیر جشن انجمن کارگردانان سینما به انتقادات/مصلحت یا سفارش در کار نبوده است!