مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-10اقتصادي

سهم 5 میلیارد دلاری ایران از صنعت تجهیزات پزشکی دنیا


براساس آمارهای موجود حجم بازار جهانی تجهیزات پزشکی بیش از 500 میلیارد دلار است که سهم ایران با قریب به 5 میلیارد دلار از این صنعت، توان افزایشی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکشور ما با آن مواجه شد، لزوم قدم گذاشتن در مسیر خودکفایی نسبی در این صنعت را برای کشور ضروری می کند.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث مهم ترین، بزرگ ترین و متفاوت ترین رویداد حوزه سلامت در سطح منطقه می باشد که حضور گسترده شرکت های داخلی در کنار استقبالی که شرکت های مختلف از سراسر جهان برای حضور نشان داده اند، به خوبی گویاست که شبکه به هم پیچیده ارتباطی جهان در تمام صنایع به ویژه در صنعت درمان موضوعی نیست که به سادگی بتوان بخشی از آن را جدا کرد و ارتباط یک کشور را با دهکده جهانی از بین برد.

حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی این فرصت را برای شرکت ها و مؤسسات تحقیقاتی ایرانی فراهم می کند تا با تعاملی سازنده نسبت به ایجاد یک رابطه پایدار و وارد کردن و بومی سازی دانش مورد نیاز در این زمینه گام های مؤثری بردارند.

البته توان صنعت درمان کشور از نظر دانش نظری و تجربه عملیاتی، کلینیکی و بالینی به قدری است که این تعامل قطعاً دو طرفه خواهد بود و کشورهای شرکت کننده می توانند از دانش ایرانی در زمینه پزشکی ایران بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 5 میلیارد دلاری ایران از صنعت تجهیزات پزشکی دنیا

سهم 5 میلیارد دلاری ایران از صنعت تجهیزات پزشکی دنیا