مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-10دانش

دانشجو باید بینش تمدنی داشته باشد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: دانشجو باید در حوزه های عقلانیت، کرامت، قانون گرایی، اعتمادبه نفس، امید و حیا و عفت تربیت و رشد پیداکرده و بینش تمدنی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از قوچان، علیرضا زارع شهرآبادی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در اختتامیه اردوی تشکیلاتی و معرفتی دانشجویان و اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان اظهار کرد: طرح اساتید و جهاد فرهنگی در دانشگاه آزاد کلید خورده و امروز علاوه بر انجام کارهای فرهنگی در دروسی همچون معارف یا اخلاق، اساتید در رشته های علوم پایه یا مهندسی هم در هنگام تدریس دروس تخصصی خود جهت گیری فرهنگی باید داشته باشند و اعتمادبه نفس و امید را تزریق کنند.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ نرم قرار داریم و این مسئله بر کسی پوشیده نیست اما باید این موضوع نیز بررسی شود که کدام کار فرهنگی در این شرایط جواب داده و به دنبال کدام فعالیت مدبرانه و هدفمند در این زمینه باشیم.

زارع شهرآبادی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند یک برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی با نظامی خاص هستیم، گفت: باید در فضای نخبگانی و دانشگاهی این مسئله را پیاده کنیم و با کنار گذاشتن مدیریت فرهنگی، به سمت مدیریت فرهنگ حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید بینش تمدنی داشته باشد

دانشجو باید بینش تمدنی داشته باشد