مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-10بين الملل

موافقت تل آویو با افزایش نگهبانان اردنی در مسجدالاقصی


رسانه های عبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با درخواست اردن مبنی بر افزایش تعداد نگهبانان این کشور در مسجدالاقصی موافقت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری اعلام کردند که مقامات اردن از رژیم صهیونیستی درخواست کرده اند تا بر تعداد نگهبانان اداره اوقاف اسلامی در قدس افزوده شود؛ تل آویو نیز با این درخواست موافقت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری عرب48 و براساس گزارش منتشرشده از سوی شبکه خبری کان متعلق به صهیونیست ها،  اومر بارلیف وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی اخیراً خواستار اخراج تمام نگهبانان و کارمندان اداره اوقاف اسلامی وابسته به پادشاهی اردن شده بود.

اردنی ها در حالی درخواست کرده اند که 50 نگهبان دیگر به کارکنان آن ها در مسجدالاقصی اضافه شود که وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دلیل اخراج کارکنان اردنی شاغل در مسجدالاقصی را تایید اقدامات جنبش حماس در قدس توسط آنان عنوان کرده بود.

قبل از آغاز ماه رمضان، بارلیف با ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن نشستی داشت؛ وی در این گفت وگوها موافقت جزیی خود را با اضافه شدن 15 نفر به تعداد نگهبانان اردنی در قدس اعلام کرده بود.

حالا تل آویو با پاسخ به درخواست اردن، باید تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت تل آویو با افزایش نگهبانان اردنی در مسجدالاقصی

موافقت تل آویو با افزایش نگهبانان اردنی در مسجدالاقصی