مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-09سياسي

اجلاسیه های شهدا اجازه تحریف دفاع مقدس به غربگراها را نمی دهد


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: برگزاری اجلاسیه های شهدا اجازه تحریف دفاع مقدس به افراد سکولار و منحرف و غربگرا دفاع مقدس را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله محمدحسن اختری ظهر امروز در دومین اجلاسیه 110شهید طلاب و روحانی کنگره شهدای استان مرکزی گفت: برگزاری اجلاسیه های شهدا و اقدام خداپسندانه و عاقلانه و حکیمانه ای است که مقام معظم رهبری نیز به این اقدام تاکید و سفارش کرده اند .

وی افزود: برگزاری اجلاسیه شهدا عظمت و غرور و ایثار را بین مردم زنده می کند و بعدها به یاد می آورد کسانی که در امر دفاع از دین و کشور و دفاع مقدس بودند چه نقش بزرگی داشته و چه انسانها و شخصیتهایی در این بین حضور داشتند و نقش ایفا کردند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: امروز اگر این یادواره ها و سوگواره ها را برگزار می کنیم برای این است که این برجستگی ها را نمایان کنیم و عبرت از گذشته در زمینه های مختلف از جمله تحریف و فراموشی است.

اختری بیان داشت: قضایای مهمی در اسلام و انقلاب اتفاق افتاده اما دچار تحریف و فراموشی شده  با اجرای این برنامه ها نمی گذاریم افراد سکولار و منحرف و غربگرا دفاع مقدس را تحریف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه های شهدا اجازه تحریف دفاع مقدس به غربگراها را نمی دهد

اجلاسیه های شهدا اجازه تحریف دفاع مقدس به غربگراها را نمی دهد