مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-09سياسي

2 هزار و 400 گروه جهادی در استان اصفهان فعالیت می کنند


رسول بیات، مسؤول مجمع جهادگران استان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه بسیج، ما در حال حاضر 2 هزار و 400 گروه جهادی در استان اصفهان داریم و غالبا در کارهای عمرانی و محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: عرصه فعالیت این گروه های جهادی، کل کشور است و هرجا که احساس شود نیاز است این گروه ها وارد می شوند؛ مثل زلزله کرمانشاه و زلزله سی سخت که خوب هم درخشیدند.

بیات افزود: در آخرین فعالیتی که این گروه ها انجام دادند، فعالیت عمرانی در زلزله سی سخت بود که بین 20 تا 30 خانه را گروه هی جهادی استان اصفهان توانستند بازسازی کنند یا بسازند؛ در زمینه مردم یاری نیز گروه های جهادی غالبا در بحث دندان پزشکی در حد وسعشان فعالیت می کنند.

مسؤول مجمع جهادگران استان اصفهان با اشاره به اینکه قبلا از گروه های جهادی زیاد حمایت نمی شد، تصریح کرد: در دولت فعلی کارهایی در حال انجام است که اگر به نتیجه برسد از گروه های جهادی حمایت خواهد شد؛ در کنار این، گروه های جهادی با سازمان های مختلف تعامل خوبی دارند و امیدواریم امثال این تعاملات به نتیجه خوبی منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی گروه های جهادی، ساخت و ساز برای محرومان و تأمین مسکن مورد نیاز آن هاست؛ از طرف دیگر در بخش اقتصادی نیز اقدام به راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 400 گروه جهادی در استان اصفهان فعالیت می کنند

2 هزار و 400 گروه جهادی در استان اصفهان فعالیت می کنند