مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-08سياسي

دولت بدون کارهای نمایشی دغدغه معلمان را پیگیر است


دولت مردمی سیزدهم بدون کارهای نمایشی و تأخیر و تعلل نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و ارتقا جایگاه معلمان تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر یکشنبه در همایش استانی تکریم و بزرگداشت مقام معلم در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: قدر و منزلت معلم و شرافت او به دردآشنایی انسان هاست چرا که معلمان همواره سعی می کنند تا با درک مشکلات و دغدغه های انسان ها نسبت به حل آنها گام بردارند.

وی تصریح کرد: انبیای الهی همین دغدغه را داشتند و از همین رو است که جایگاه معلم به انبیای الهی تشبیه شده که همواره سعی کردند تا نسبت به رفع دغدغه های انسان، تعالی و رشد انسان ها گام های جدی را بردارند.

استاندار اردبیل گفت: بالاترین شأن و عزت معلم درد انسان ها بوده و همواره سعی می کند تا متناسب با شأن و شخصیت خود زمینه آرامش روحی و روانی انسان ها را مهیا کند.

عاملی با تعظیم به جایگاه معلمان و شأن و شخصیت آنها افزود: در دیداری که دیروز با یک معلم بازنشسته ابتدایی داشتم، به معنای واقعی شرمنده زندگی و معیشت آنها شدم چرا که خود بنده نیز از جنس خانواده فرهنگیان هستم و درد، مشکلات و دغدغه های آنها را با تمام وجودم حس می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آنهایی که چند روزی در ستادهای انتخاباتی کار کرده و هزینه داده اند، به دنبال پست و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون کارهای نمایشی دغدغه معلمان را پیگیر است

دولت بدون کارهای نمایشی دغدغه معلمان را پیگیر است