مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-08سياسي

رهبر معظم انقلاب 14 خرداد در حرم امام(ره) سخنرانی می کنند


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز 14 خرداد در سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام(ره) سخنرانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در جلسه ستاد مرکزی سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: برنامه رسمی سالگرد ارتحال، از ساعت 9 صبح 14 خرداد شروع می شود که ابتدا یادگار امام حجت الاسلام حسن خمینی به مدعوین خیر مقدم خواهد گفت و سپس رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراسم اصلی در داخل حرم و براساس پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: امسال محدودیت فضا در داخل حرم و همینطور محدودیت کارت برای مدعوین خواهیم داشت، در صحن اصلی حرم و صحن آقا مصطفی صندلی خواهیم گذاشت و صحن های شمالی و جنوبی نیز تمهیدات لازم برای استقرار مردم انجام می شود.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) افزود: هر سال قبل از ماه رمضان به طور عمومی از مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می کردیم اما امسال دیدیم که اگر بخواهیم فراخوان عمومی بدهیم جمعیت چندصد هزار نفری را شاهد خواهیم بود و بنابراین به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی یک جمعیت حداقلی 150 هزار نفری را پیش بینی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب 14 خرداد در حرم امام(ره) سخنرانی می کنند

رهبر معظم انقلاب 14 خرداد در حرم امام(ره) سخنرانی می کنند