مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-08بين الملل

سفر هیأت امنیتی صهیونیستی به قاهره


برخی منابع آگاه مصری از سفر یک هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره در تلاش برای تقویت همکاری های اطلاعاتی و نظامی با مصر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه مصری گزارش دادند که یک هیأت امنیتی اسراییلی روز شنبه(دیروز) برای دیدار با مسئولان مهم دستگاه اطلاعاتی و مسئولان نهاد نظامی مصر، وارد قاهره شد.

وبگاه العربی الجدید به نقل از این منابع نوشت که این هیأت شامل مسئولانی از شورای امنیت داخلی اسراییل و یکی از شخصیت های نظامی است و هدف از سفر این هیأت نیز تکمیل گفت وگوهای بین تل آویو و قاهره است که در آخرین هفته ماه رمضان برگزار شد و طی آن پرونده های مربوط به همکاری نظامی و امنیتی دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

این منابع گفتند که هیأت مذکور در حال حاضر به موضوعات مربوط به ممانعت از تشدید تنش ها در اراضی اشغالی اهتمام ندارد و مأموریت آن فراگیرتر از این مباحث است؛ اگرچه مأموریت این هیأت در چارچوب طرح های امنیتی ویژه کابینه رژیم اشغالگر است.

به گفته منابع مذکور، مأموریت این هیأت مربوط به توافقنامه های اطلاعاتی و نظامی با مصر در خصوص هماهنگی برای تأمین امنیت مناطق مرزی و اجتناب از اقدامات خصمانه ای است که ممکن است بر دو طرف تأثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت امنیتی صهیونیستی به قاهره

سفر هیأت امنیتی صهیونیستی به قاهره