مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-08سياسي

کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است و می خواهد با حربه تفرقه، میان مردم و نظام فاصله بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، ظهر امروز مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان زرندیه، با سخنرانی حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی و با حضور اساتید و مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی برای نسل جوان، نقش مربیان را برای کاهش خطرات و صدمات فضای مجازی بسیار مهم و حساس دانست و افزود: با وجود نقاط مثبت و نقاط منفی زیاد رسانه های نوین در صورت عدم توجه، می تواند اثرات مخرب و عمیقی بر خانواده داشته باشد، بنابراین توجه به سواد رسانه بسیار مهم و آموزش آن یک امر بسیار لازم برای نسل جوان امروز است.

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی با بیان اینکه متأسفانه دشمنان به وسیله فضای مجازی، جامعه و خانواده های ما را هدف قرار داده و عقاید و افکار را تحت تأثیر منفی خود قرار داده است ادامه داد: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید با جهاد تبیین خود به شبهه افکنی های دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است

کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کارهای بزرگ است