مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-08سياسي

نقشه های مهندسی فرهنگی مد نظر همه گروه های جهادی قرار گیرند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:بحث نقشه مهندسی فرهنگی کشور و نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس مدنظر همه گروه های جهادی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیت الله لطف الله دژکام در رزمایش جهادگران فاطمی ناحیه بسیج شهرستان جهرم با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا نقش گروه های جهادی فعال بسیج که جهاد سازندگی را دنبال می کنند صرفاً یک کار عمرانی یا خدماتی یا فراتر از آنست، گفت: به نظر بنده نگاه رهبری به قضیه بسیج سازندگی صرفاً منحصر به یک فعالیت عمرانی که مثلاً خانه ای برای کسی ساخته شود یا مرمتی در مدرسه ای انجام شود، نبوده و نیست.

او افزود: کارهای عمرانی را ممکن است شرکت های عمرانی هم انجام دهند اما در فضای اجتماعی نشاط دیده نمی شود، در حالی که در کار گروه های جهادی نشاط ملموس است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه کار جهادی از نگاه تأثیر گذاری بر روحیه اجتماعی، موضوع ارزشمندی است، ادامه داد: از طرف دیگر ما در ضمن همین تلاش هایی که جوانان انجام می دهند، نیروها و مدیران جدید را شناسایی می کنیم.

آیت الله دژکام ادامه داد: در 40 سال گذشته از انقلاب عموماً نیروهای ارزشی ما در همین فعالیت های جهادی و بسیجی شناخته شده اند و جوانانی که این جوهر توانمندی و نیت ارزشمند خدایی را دارند را باید در عرصه فعالیت های اجتماعی به میدان بیاوریم، بنابراین شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های مهندسی فرهنگی مد نظر همه گروه های جهادی قرار گیرند

نقشه های مهندسی فرهنگی مد نظر همه گروه های جهادی قرار گیرند